Контрольні роботи 4 клас ( карантин)

Контрольні роботи. Карантин
Діагностичні підсумкові роботи з української мови
(списування тексту), математика (обчислювальні навички),
літературне читання (розуміння прочитаного) для учнів 4 класу.
Пояснювальна записка
         Завдання діти отримають у вигляді фото-картки в класній групі Viber. В зазначений день приступимо до виконання роботи. Діти виконують завдання на подвійних аркушах, після виконання фотографують їх та відсилають в особистому повідомленні вчителю. Батьки заздалегідь попереджені, що роботи приймаються до 18:00 того ж дня. Вчитель в межах наступного дня, перевіряє роботу та відправляє оцінку у відповідь з зазначенням допущених помилок (за наявності) з подальшою онлайн-консультацією кожної дитини.
Оригінали робіт збираються після послаблення карантинних обмежень.

П’яте травня
Контрольна робота з української мови
_________________________________
    (Прізвище та ім’я учня в Н.в.)
Списування
(Спиши друкований текст вставляючи правильні букви.)
Весна
          Ви чуєте, як заспівала на повний голос красуня в(е,и)сна? З(е,и)мля  ч(е,и)кала цієї миті. Сонце залило золотим промі(н, нн)ям  усе навкруги і розбудило холодну землю. (З, Дз)венить, (з, дз)юркотить  між перешкодами тала вода. Вирує  бурхливим потоком  до ставу.  А там старезні  куч(и,е)ряві  в(и,е)рби замріяно шепочуть поміж собою.
           Рве(ця,ться)  молоде життя на волю, пробиває собі дорогу. (З,с)трепенувся в зеленому колива(н,нн)і  від зимового сну ліс. Ніжним перволистом красую(ться,ця)  дерева. Пишається бері(с,з)ка  своїм ві(т,тт)ям   з маленькими липкими листочками. Скрізь  з(е,и)мля одягається в трави і квіти. Яка краса!

Тринадцяте травня
Контрольна робота з математики
_________________________________
(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)
Обчислювальні навички
 Задача 1.
У цистерні було 750л молока. З неї відлили молоко в 7 бідонів по 34л у кожний. Скільки літрів молока залишилося в цистерні?
                                              Приклади 2.

547+ (353 - 127)                        70 - 48:6
  (248-129) . 4                            5405 . 96                                                
                  (984:24 + 1270) . 43                   
                  (4080 . 67 – 20 445) : 5

         Завдання 3.
2дм 5см = … см
5грн. 42 к. = … к.
42ц 65кг = … кг
 Рівняння 4.
54 – х = 18728 
100 : х = 900
Завдання 5.
Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 8см і 3см. Знайди периметр та площу прямокутника.
  Завдання 6.
За допомогою  цифр 1,3,0 запиши найбільше та найменше трицифрове число. Знайди суму та різницю цих чисел.

Сьоме травня
Контрольна робота з літературного читання
_________________________________
(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)
Тести
Уважно прочитай текст.
Світлячок
      Щовечора світлячок своїм ліхтариком освітлював стежину, якою ходили мешканці лісу. Метелики, джмелі, павуки – усі раділи з появи світлячка з ліхтариком. А йому теж було приємно робити добро, дарувати комахам радість.
На тій стежині, котру осявав світлячок, лежав гострий камінь. А з віконечка своєї хатинки, що стояла під пеньком, неподалік від каменя, не зводячи очиць зі світлячкового ліхтарика, дивився маленький пустун-скакунець.
От коли б той ліхтарик погас. Сміху було б! Дядько Джміль, повертаючись додому, зачепився б за гостробокий камінь та й мішок свій із дарунками загубив би. Мені б усе дісталось! А що, коли той ліхтарик погасити?
Він знайшов шматок гуми і змайстрував рогатку. Відчинивши віконце, скакунець стрельнув прямісінько у ліхтарик світлячка, і той згас.
Як же мені тепер бути? – засумував світлячок. – Незабаром до своїх осель повертатимуться лісові мешканці. Чи ж втраплять вони обійти той камінь?
А стрибунець причаївся біля віконця й спостерігає, що з того буде.
Навкруги зробилось темно.
Ой! – раптом чує світлячок чийсь голос.
Правіше ідіть! – крикнув світлячок.
Чому ліхтарик не горить? У такій пітьмі додому не доберуся… Все те чує й стрибунець.
Світлячок вийшов на стежину і почав усіх попереджати про небезпеку.
Світлячку, мене чекає мій малий скакунець. Він дуже боязкий, – сказала мати стрибунця. – То я навпрошки пройду. Швидше буде.
Мамо! Я тобі назустріч вийшов, – гукнув скакунець, потерпаючи зі страху.
Який же ти у мене розумник ростеш, – похвалила мати. – Пошукаймо мої окуляри. Вони десь біля гостробокого. Не інакше, якийсь бешкетник ліхтарика розбив... Того, хто робить зло іншому, ніхто не любить. Для того й сонечко не так яскраво світить.
Мамо! – хотів щось сказати стрибунець, та передумав.
А мати продовжувала:
Щоб тому, хто нашого ліхтарика розбив, на день народження подарунків не дарували.
Мамочко! – вигукнув стрибунець . – Тримай мене. Мене злющий камінь за штанці вхопив!
Стрибунцеві здалося, що капосний камінь ворухнувся й ніби почав нього глузувати.
Мамочко! Він кепкує з мене!
Кепкують з недобрих та злих. Ти ж у мене хороший... Чи не так?
Стрибунець не відповів. Він низенько опустив голову, закліпав очима, дістав з кишені рогатку й простяг її матері:
Це я розбив нашого ліхтарика. Пробач мені, матусю.
А хіба може бути щасливий той, хто чинить зло? - запитала мати.
Наступної ночі на пеньку знову стояв усміхнений світлячок і високо тримав крихітного ліхтарика. Він освітлював стежину, а скакунець чатував біля світлячка, щоб ліхтарик більше ніколи не згасав.
За В. Мельником (380 слів)
Виконай завдання.
1. Визнач жанр твору.
А казка                     
Б оповідання           
В легенда                 

2.  Скакунець жив у хатинці, що стояла
А білярівчака                        
Б під пеньком, неподалік від каменя
В біля папороті

3.  Скакунець хотів погасити ліхтарик, щоб
А забрати усі дарунки                    
Б випробувати рогатку
В посміятися з комах
4.  Після добрих маминих слів скакунець відчув
А сором                          
Б розгубленість              
В радість

5.Установи послідовність подій у тексті ( цифрами 1,2,3,4)
А  Скакунець розбив ліхтарик.
Б  Скакунець усвідомлює свою помилку.
В  Світлячок попереджає всіх про небезпеку.
Г  Розмова скакунця з мамою.

6.  Установи відповідність між героями тексту та їхньою характеристикою ( стрілками)

Герої тексту                                       Характеристика героїв
А скакунець                                           полохливість
Б світлячок                                            доброзичливість
В мама стрибунця                                   мудрість
                                                               дбайливість 
                                                              бездумність














Коментарі

Популярні дописи з цього блогу